UX2 Blogger Template Minimalism

 
Halo, kawan blogger sayang, hari ini saya akan berkongsi template blog percuma Ux2 terbaru yang dibuat oleh SEOV6 dengan model yang saya rasa sangat bersih, luas dan sangat mesra pengguna.


Apa saja yang sudah ada dalam Ux2 Blogger Template dari SEOV6 ini.

Untuk bahagian header sama persis dengan template UX, tidak ada perubahan yang saya berikan, dengan navigasi di sisi dan ada bar seach yang dapat digunakan.

Di bahagian posting blog untuk kemunculan halaman utama terdapat perubahan reka bentuk menggunakan imej-imej kecil dengan saiz kecil di sebelah kiri dan di sana terdapat tajuk, penulis, artikel potongan, butang perkongsian.

Di sebelah kiri posting blog di laman utama ini, terdapat reka bentuk tambahan yang diilhami oleh web dengan pendapatan terbesar mengikut beberapa laman web. Ini diharapkan dapat meningkatkan pengguna mesra.

Untuk memaparkan postingan blog ada roti lapis, label, pos yang berkaitan, dan dalam bahagian ulasan menggunakan disqus yang mempunyai ciri lengkap, boleh meng-upload gambar dan sebagainya, Seo v6.

Di bar sisi kanan terdapat langganan berlangganan yang masih sama, dan jawatan popular yang mempunyai tajuk imej dan potongan artikel.

Dalam footer terdapat navigasi tambahan yang boleh digunakan untuk memaparkan halaman blog statik seperti tentang, hubungi kami, pripacy, dan sebagainya

Keunggulan Ux2 Template Blog Gratis Terbaru User Friendly

Untuk Pagespeed templat ini telah dimaksimumkan dengan markah yang tinggi, dan untuk memaksimumkan templat ini gunakan imej pos tidak melebihi 300px.

Selain mempunyai halaman memuat cepat, Templat Blog Percuma Terbaru juga sangat responsif, ramah mesra, mesra SEO.


DemoDownload

Update 1 Update 2 Update 3


Berlangganan update artikel terbaru via email:

0 Response to "UX2 Blogger Template Minimalism"

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel